sobota, 10 listopada 2012


na operatorkę w Katowicach się nie dostałem. na łopatki rozkładali mnie Bogdan Dziworski i Andrzej Ramlau. pamiętam, że to zawsze był ten "ostatni etap". do dziś wmawiam sobie, że miałem pecha i zawsze losowałem najtrudniejszy temat do inscenizacji. na szczęście od czasu do czasu mam okazję podpatrywać pracę na planie filmowym i poznawać ludzi. ostatnio na ul. Łąkowej w Łodzi (WFDiF) spotkałem się z polską czołówką scenografii: Kasia Sobańska i Marcel Sławiński (m. in.: "Jesteś Bogiem", "Młyn i Krzyż", "Senność" i wiele innych). obecnie pracują nad scenografią do filmu Pawła Pawlikowskiego "Siostra Miłosierdzia".

pomimo zapalenia spojówki które mnie trafiło najpewniej na Piotrkowskiej podczas szukania w bocznych uliczkach podobieństw Łodzi do Katowic, udało mi się zrealizować materiał dla Ultramaryny.

PS Łódź to stan umysłu a na DK 1 zawsze są korki.



Marcel Sławiński Kasia Sobańska photo by radoslaw kazmierczak



Marcel Sławiński Kasia Sobańska photo by radoslaw kazmierczak



Marcel Sławiński Kasia Sobańska photo by radoslaw kazmierczak


PPS Lecha Majewskiego, reżysera wspomnianego filmu "Młyn i Krzyż" poznałem w 2011 roku realizując materiał z Biennale w Wenecji.


lech majewski wenecja photo by radoslaw kazmierczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz